Minut päästettiin näppikselle tällä kertaa..

1742226.jpg

Eli kesäreportteri Molly täällä moi!! Joo, mulle annettiin lupa tulla kertomaan mitä me ollaan tässä kesän aikana saatu aikaseks. Kun toi neiti Siviilipoliisi (Joo-o, sillä nimellä on ylempiarvoisia pyydetty puhuteltavan...) on vähän käärmeissään tolle Peetulle ni mä sain sitte tän kunnian. Kun toi emäntä sai ihan kamalan tarmon puuskan tossa eilen ja kiikutti meidät pesulle, kun ei oltu mukamas enää sisätila kelposia koiria.. No joo, ollaanhan me kovasti taas niitä urakointihommia tehty ja tuli tossa toissa iltana vastaan sellanen ihana odööri tuolta pihan perältä, että siinä piti käydä vähän niskakarvoja hierasemassa. Niin eilen, toi neiti SP oli aivan vimmana meitä siellä suihkussa hinkannu, kahdella eri shampoolla vielä kaiken lisäks, niin käytiin sen jälkeen tuolla rannassa kun siellä oli kuulemma kalastettu. No sieltähän toi prinsessaPeetu löys sellasen ihanan läjän jotain limasta ja haisevaa ja sen oli ihan pakko siinä kierähtää. Olivat kuulemma kalanperkeitä, jossa Peetu oli käyny taas tunnelmat ottamassa ja se ei mitään suurta suosiota ton neiti SP:n parissa saanu aikaan. Ja se sanokin, että prinsessa arvonimi katoaa tollaselta koiralta hyvinkin nopeasti, kamala niuho sanon minä!!

On se kyllä ollu ihan reilukin toi neiti SP. Se kiikutti meille viime viikolla tollaset todella coolit ja erittäin katu-uskottavat uudet kaulapannat:

1742228.jpg

Kattokaas kun siinä on tollasia niittejä ja kaikkee. Mä olin sillai et vähänks siistii et nyt voidaan sitte olla katu-uskottavia ja rähinöidä tuolla kartsalla ihan olan takaa. Ni mitä vielä, toi neiti SP ilmotti hyvinkin kärkevästi meille, että sopii tollaset ajatukset unohtaa ihan tykkänään. No mitäs iloa näistä pannoista nyt sitte enää on??? No mut oon mä vähän päässy kovistelemaankin tyyppejä.. Tohon meidän naapuriin on, kuulemma vaan väliaikaisesti, muuttanu sellanen typerä paimenkoira. Toi neiti SP:kaan ei siitä oikeen välitä. Se vaan tulee ja jolkottelee tossa MEIDÄN pihalla ihan muina miehinä. No mehän tietysti sitä ollaan uhkailtu aina tosta ikkunan takaa ihan hurjasti ja yks päivä mä pääsin livahtamaan oven rakosesta kun talon pääjohtaja ei arvannutkaan, että mä olin jo lähtövalmiudessa heti oven takana kun se avas sen. Mä sitte kamalalla haukulla ajoin sen tonne rantaan asti, pysyköön poissa mokoma tyyppi meidän pihalta. (Hampaita mä en sille kuitenkaan näyttäny on se sellanen R-kioskin kokonen tyyppi..) Mitä vielä, tossa se taas eilen jolkotteli meidän pihalla ja silloin meni jo neiti SP:llakin hermo sen typerän tyypin kanssa. Se otti tosta rapulta meidän pallon ja lähti kamalalla rähinällä ja ajoi sen pois! :) *kjehkjeh* Saipahan sekin kokea, mitä on ton SP:n rähinä. Hei, mehän voitais perustaa sellanen kylän siviili/koirapoliisivartio, kun meillä toi sireenikin on ihan omasta takaa, sen verran ääntä lähtee tosta neiti SP:sta... ;)

1742225.jpg

Sitte me ollaa kamalasti oltu tossa pihalla ja treenattu noita meidän ottelukuvioita, tossakin Peetu on puremassa mun korvaa irti.. Ja kovasti me ollaan uudelleen modifoitu useita leluja tossa pihalla. Sitte, nyt tässä kesän aikana meidän puutarhaan on yrittäny pyrkiä sellasia piikikkäitä tuhisevia kavereita. Ne on siitä hyviä tyyppejä et vaikka ne olis kuin kauimmaisessa nurkassa puutarhassa ni mä vainuan ne samantien. Niille mä oon sitte kanssa vähä rähissy ja varmuuden vuoks jopa nostanu noita mun niskakarvoja pystyyn ja sitte niitä saa sillai kivasti heiteltyä kun on tekniikka hallussa. Niissä on vaan niitä piikkejä et pitää vähä varovainen olla. Tästäkin luovasta toiminnasta tuli moitteita neiti SP:n suunnalta. Ei se turhaan oo nimeään vaihtanu... :)

Sitte me ollaan päästy molemmat agitreeneihin, missä on ollu huisin hauskaa. Mutkin on kelpuutettu ihan oikeisiin harkkoihin, vähänkö siistiä!! Melkein päivittäin me käydää niitä kavioeläimiä morjenstamassa. Ja uimaankin me ollaan päästy, vaikka tänä kesänä on ollukin viileempää kun viime kesänä, ni mä oon vaan tyytyny kahlailemaan. Toi Peetu kyllä on polskinu ihan urakalla.

Eiköhän tässä taas ollukin,  näihin kuviin, näihin tunnelmiin; kesäreportteri Molly