Tänään oli talven eka hallitreeni ja Mollyn kanssa suunnattiin Pyhtään kirkonkylään Stockforssin hallille. Matka ei mun mielestä ollut paha vaikka se onkin n. 20km suuntaansa. Tulee ja on tullut kurvailtua sen verran, että toi matka ei haittaa. Hallissa on mattopohja ja se on ihan uutta meille molemmille.

Tänään treenin aiheena oli valssi. Minä olin ennen treenin alkua aivan pihalla. Ei jotenkin yhtään osannu siirrellä niitä esteitä kun ne siellä oli jo valmiina. Pyöriskelin siellä sitte ku poranterä... Kerkesin jo ajatella kun harjoituksen aihe selvis, että morjens... Valssihan tunnetusti ei oo mun vahva juttu. Mutta, jotenkin mä hanskasin sen harjotuksen ja tein valssit jopa oikeissa kohdissa, enkä juossu koiran yli. Hiphei!! :) Molly oli kanssa vähän sellasella testiajo meiningillä liikkeellä ja kovasti olis ollu joka kulmassa kateltavaa. Mutta se kyllä meni mun mielestä hienosti. Se on niin hauska kun siitä näkee kun se tykkää vaikka se mattopohja selkeesti sitä epäilyttikin. Mut kaipa tuo siihen tottuu, toivottavasti. Vauhtia ei ollut ihan älyttömästi, mikä oli hyvä. Pohja kuitenkin vaikutti vähän liukkaalta, muutama oikein vauhdikas siellä vähän liipailikin kurveissa. Molly otti mutkat rauhallisesti ni ei ollut onkelmia. Katsotaan nyt mitä tää talvi tuo tullessaan. Peetun kanssa treenaillaan sunnuntai-iltana ja silloin suunnataan Haminaan ratsastusmaneesille. Mutta heti päästiin kunnon talvitunnelmaan 4 asteen pakkasen voimin. Täytyy vaan ottaa koiralle mukaan joku peitto että voi siinä päällä sitten odotella. Ja ei tullu turhaan sitä talvitreeni palttoota hankittua, mielellään Molly siihen pujottautui aina ratojen välissä. Ja ollaan muuten Mollyn kanssa menossa huvittamaan kansaa tän kuun lopussa Korrien tokokoulutukseen... Olihan taas hauskaa treenailla, jatketaan loppuviikosta!