Nii, ei käy aika pitkäksi taas näiden tappisten kanssa. Tänään tuli sitten taas todistetuksi uusia puolia Mollysta. Tai siis, ei nyt niin kovin.. Olen aina tiennyt, että sitä kiehtoo kovasti metsästää kaikkea liikkuvaa "pienriistaa" etenkin jos ne onnettomat on eksyny hänen korkea-arvoisuutensa omalle reviirille... (Eilen sai kyytiä mm. naapurin kissa..)

No, tässä tämän päivän tapahtumat, kuvilla höystettynä (sattuipa kerrankin olemaan kamera mukana..)

"Mitäs tuolla on?? Yrittävät penteleet mun pihalle.."

"Peetu!! Nyt mennään, peesaatko mua??"

"En mä nyt jouda kun mulla on tällanen risuaarre täällä, ajattelin tulitikkuja tehdä tolle äipälle ni voi sytyttää saunan näillä sitte iltasella.."

"Oho, eiku!! Sillä on jotain suussa!! Sillä on SAALIS!!"

"Tästä ura urkenee, ens kesänä noutajien kokeisiin ni pystit on taattuja!!" (Toim.huom. suupielestä roikkuva linnun pyrstö..)

"Katos sysse!! Onko sulla nälkä?? Voitais tehdä vaikka pikkulintumuhennosta.."

Tässä vaiheessa minä olin niin kovin ikävä, että hankkiuduin eroon saadusta saaliista..

"Tippuisko niitä tuolta taivaalta lisää??"

"Täällä kellarin katolla niitä on pakko olla lisää.."

"Ei sitä saalista enää löytyny, mut onhan meillä tää keppi. Yhteistuumin saadaan puolet nopeemmin tehtyä tästä tulitikkuja, eiks je!!"

"No kaiva se nyt jo sieltä hangesta!!!"

"Meil on nyt vähä kiire, me mennään taas, mooooiiiiii!!!!!!"