No niin, täytyyhän nyt jonkun tässä meidänkin taloudessa pitää huolta tästä blogin päivityksestä.. Ei oo toi täti ollu nyt kovin ahkera, mutta sen sijaan mulla on paljon kerrottavaa ja sainkin luvan avata sanaista arkkuani...

Mistähän sitä aloittais.. No aloitetaan sellasesta, että me oltiin ton Peetun kanssa edustamassa meidän tiimiä jossain mestaruuksissa. Mä sain luvan alottaa niillä kuviokellunnoilla, tokoksi se täti taitaa sitä kutsua. Ja varsinaiseksi kellunnaksi se meinas mennäkin kun sato ihan sikana kun tuli mun vuoro. Sitä paikallamakuuta mä esitin istualtaan kun se maa oli niin märkä ni enhän mä nyt siellä halunnu makailla, mitä ne nyt kuvittelee?? Kokeilis ite ilman paitaa!! No sitte mä seurailin siinä vähän sitä äippää, kauheesti se mua kehu kun ei oltu kuulemma reenattu. Mut sitte alko sataa ihan sikana ja en mä oikee halunnu jäädä luoksetulossa sinne yksin ni hipsin perään, mut ei se kyllä siitäkää suuttunu. Ja sitte alko jo sataa ihan niin paljo, et mun piti jo siinä liikkeestä seisomisessa siristellä silmiä kiinni ku sato suoraan silmiin. Sitte me päästiin molemmat sille agiradalle, siis minäkin!! Sain kuulemma korkata mun mölliuran täällä. Peetu alotti ja sillä meni tosi upeesti mun mielestä, se on kyllä reenannuki jo paljon enemmän ku mä. Yhdestä hypystä se meni ohi, mistä äippä syytti itteään. Ja sitte oli mun vuoro!! Ja minähän esitin sitte ihan tosi loistavan radan, kolmanneksi olleella putkella mä hauskuutin yleisöä hyppäämällä sen päälle pari kertaa. Ajattelin nyt ekan kerran kokeilla kun mestaruuksissa oltiin.. ;) Ja sehän onnistu hyvin. Mut äipän mielstä se mun loppurata meni sitte ihan ilman valittamista.. En mä kyllä ymmärrä et mitä valittamista siinä yleisön hauskuuttamisessa on?? Leipää ja sirkushuveja sateiselle päivällä sanon minä!! *Kjehkjeh*

Sen jälkeen ollaankin oltu sitte ihan kotivahteina, tallikoirina ja saunamajureina. Se saunominen vasta nastaa puuhaa onkin vaikka siinä välillä tulee vähän kuuma mut toi äitee on väittäny et se siinä olis vähä niinku tarkotus. Lenkkeilty ollaan ihan hurjasti kun toi yks on alottanu jonkun kuntoremontin ja ketäs muita se sitte tuolla turuilla ja toreilla raahaa narun päässä kun meitä... Mut jotenkin on taas satanu ihan kamalasti jo pitkän aikaa ja kun me ei ton peetun kanssa oikee tosta sateesta niin välitetä ja Peetu vielä vähemmän kun minä ni toi äippä hommas meille uudet sadetakit, ne on aikas hienot. Niissä sitte kelpaa keikutella tuolla kartsalla. Toi äippä sano hankkivansa itelleen kahluusaappaat ja meille tappijaloille snorkkelit jos toi veden tuleminen ei lopu. Se snorkkeli vois olla ehkä ihan hyvä idea kun toi meidän pihaki on muistuttanu enemmän tekojärveä kun mitään muuta. Ja tiiättekö, tallilla mä olen päässy oikeen olemaan vainukoira. Siellä on semmosia pieniä harmaita siimahäntiä majottunu kylmän tullen MUN tallin nurkkiin ja niitä mä siellä yritän savustaa ulos minkä kerkeän. Siinä on kova homma kun ne menee aina sellasesta pikkuraosta seinän väliin ja eihän me sinne mahduta. Toi Peetu yritti hirveen ystävällisesti mua auttaa yks päivä ja raaputti etutassuilla ihan vimmana sitä seinää ja tarras hampailla siitä myös kiinni ja yritti repiä siitä seinästä paloja ja sitte tulee toi tallipoliisi ja hätyyttää meidät pois! :O Sano kuulemma et ei oo meidän homma ruveta purkamaan kantavia rakenteita... Eihän me nyt oltais ku tehty siihe sellanen tappiksien mentävä aukko... Kauheen tylsä tyyppi, alkaa se siviilipoliisi taas nostamaan pientä päätään.. Ehkä mun täytyy kouluttaa sitä vähän..

Tällästä meillä, tänää muuten toi täti sano et ens viikolla alkaa taas ne agitreenit. Vähänks kiva juttu. Nyt mä myös ymmärrän miks ollaa jouduttu pitämää sellasta palttoota päällä täällä kotona. Joku back on track se kuulemma on, tuntuu kyllä ihan kivalta. Se on kuulemma just niitä talven treenejä varten hommattu ja meidän pitäis kuulemma pysyä sen kanssa vetreinä. Katsellaan kuinka vetreitä sitä sitte ollaan.... Nii ja meinas se tärkein unohtua!!! Me ollaan nyt sitte virallisesti Suomen kansalaisia. Me saatiin tossa toissa viikolla postia jostain kennelliitosta... Ei muuta kun kilpakenttiä valloittamaan...

Iloisiin kuulemiin ja näkemiin!! Me jatketaan Peetun kanssa sukellusharjoituksia jos se vedenpaisumus tulee, ni me sitte selviydytään!! :)